Laura Young had nooit gedacht dat het verhuren van haar man voor klusjes zo’n groot succes zou worden. Met een tarief van 45 euro per klus en een volle agenda was de onderneming van Laura en James Young al binnen enkele weken een groot succes. Het idee kwam nadat Laura een podcast luisterde over een man die meubels monteerde voor anderen om zijn brood te verdienen. Geïnspireerd door dit verhaal, plaatste Laura advertenties op Facebook en de Nextdoor-app, waarin ze de diverse vaardigheden van haar man James op het gebied van doe-het-zelf, schilderen, decoreren, tegelen en tapijten aanprees.
De opkomst van een innovatieve dienst
Binnen een dag had James zijn eerste klant. Al snel groeide zijn werkweek uit tot zes dagen, van 9 uur ’s ochtends tot 8 uur ’s avonds. De aanvragen bleven binnenstromen, waardoor het echtpaar zelfs sommige opdrachten moest afwijzen. James voert allerlei klussen uit, van het ophangen van tv’s en gordijnen tot het renoveren van muren. Hij biedt zijn diensten aan zowel mannen als vrouwen aan die hulp nodig hebben. Terwijl James druk bezig is met de klusjes, beheert Laura de sociale media en de website van hun onderneming.
Lees verder en bekijk de video op de volgende pagina